חיפוש

מלונות בניו יורק – המלצות לפי אזורים

העמוד הזה מפנה אותכם למלונות מומלצים לפי אזורים, החלטנו למפות לכם בצורה קלה ונוחה עם המלצות לפי כל אזור, אנא לחצו על הכותרת של האזור בניו יורק ותכנסו לדף באתר שלנו עם המלצות למלונות.

שאלת אופן הלינה בניו יורק צריכה להעלות בכל פעם שאתם מגיעים לעיר. האמת היא שהתשובה לשאלה הזו היא רחבה ולא
חד משמעית. לא קשה למצוא מלונות בניו יורק, אבל צריך לקחת בחשבון שיש עם המלונות של העיר מספר בעיות – בעיקר תג מחיר גבוה ביחס לתמורה שמקבלים. מנגד, בתפוח הגדול יש מלונות שמספקים תמורה נאה הרבה יותר למחיר, לצד פתרונות לינה אלטרנטיביים שמתאימים ללא מעט אנשים: דירות להשכרה בניו יורק, למשל.

כך מוצאים מלונות בניו יורק במחיר שפוי

נקודת הפתיחה של בתי מלון בניו יורק היא יקרה יחסית – וכן, גם בגלל שהמחיר הנקוב הוא תמיד בדולרים. בכל זאת, יש כמה כללים שכדאי לשנן כדי להגדיל את הסיכויים למצוא לינה בניו יורק במחיר שפוי. אם אתם מגיעים לעיר כדי לראות אותה ולטייל בה, סביר להניח שהמלון לא יהיה מוקד השהות שלכם. לכן, אתם יכולים להתכוונן לעבר מלונות זולים בניו יורק, בדרגה של שלושה כוכבים ומטה. על רמת המלון ה"אמיתית" תוכלו ללמוד דרך סקירה של המפרט שלו, בחינת המיקום וקריאת חוות דעת באתרים דוגמת Booking.com.

דוגמא למלון בניו יורק

באתרים אלה תוכלו למיין או לסווג את המקומות השונים בהתאם לפרמטרים שונים, שיוכלו לסייע לכם בבחירה: לדוגמא מלונות מומלצים בניו יורק שקיבלו את הדירוג הגבוה ביותר על ידי הגולשים. הטעם האישי של האנשים והציפיות שלהם לגבי המלון צריכים להשפיע על ההתרשמות שלכם מאותם מלונות בניו יורק המלצות, כך שאין לקחת את הדירוג הזה כ"תורה מסיני": יכול להיות למשל שמלון מסוים יהיה מצוין עבור משפחות, אבל פחות מתאים לקבוצות צעירים או למשפחות. באתר שלנו תוכלו להתחיל את החיפושים שלכם, כאשר אנחנו מציגים לכם המלצות אמינות ואובייקטיביות על מלונות באזורים המרכזיים של ניו יורק.

בניו יורק יש הרבה דירות להשכרה. בדרך כלל הן יגיעו עם תג מחיר נוח יותר מאשר בתי מלון, אך יצריכו מידה מסוימת של עצמאות: בעיקר בכל הנוגע להכנת הארוחות, שתיעשה במטבח של הדירה עם מצרכים שאתם קונים או מביאים מישראל. דירות להשכרה יתאימו במידה רבה למשפחות, לקבוצת צעירים שמעוניינים לחלוק דירה ולחסוך בהוצאות, או אפילו למשפחות שומרות מסורת וכשרות שנתקלות בקשיים רבים במלונות ה"רגילים". מן העבר השני של המשוואה, הבעיה עם דירות הנופש היא שמגוון האפשרויות מצומצם הרבה פחות ביחס למלונות, המהווים החלק המרכזי של פתרונות לינה בניו יורק. יש להדגיש נקודה נוספת: החוק בניו יורק מאפשר השכרת דירות לתקופה של חודש ימים ומעלה, אבל לא כולם מקפידים על זה.

המיקום כן קובע

משתנה חשוב שחייב להיכנס למשוואת הבחירה של בית מלון בניו יורק הוא המיקום שלו, שישפיע באופן לא מפתיע על המחיר אבל גם על החופשה עצמה. אם אתם רוצים להיות קרוב ככל האפשר למרכז העניינים ולאטרקציות הבולטות של ניו יורק, רצוי שתתמקדו באזור דרום מרכז מנהטן. מצד אחד בחירה כזו תהיה יקרה יותר, עקב האטרקטיביות של המקום, אבל מצד שני תחסוך מכם לא מעט כספים על נסיעה בתחבורה ציבורית (שלא נוטה להיות זולה מדי בניו יורק). ככל שמתרחקים מאזורי התיירות וממרכז ניו יורק כך המחירים של המלונות יורדים, לפעמים בצורה משמעותית.

רחוב מלא במלונות שבניו יורק

ואפרופו תחבורה ציבורית – בכל מקרה חשוב לבחון את הקרבה של המלון לתחנות התחבורה הציבורית השונות של ניו יורק. אתם לא רוצים לבחור במלון מרוחק, שיצריך מכם הליכה של חצי שעה עד לתחנת מטרו או אוטובוס. באמצעות Booking או Google Maps ניתן לראות את המיקום של המלון ביחס לאטרקציות או תחנות תחבורה ציבורית. אם אתם לא רוצים להתחיל לבחון מפות, תוכלו לקרוא על בתי מלון בניו יורק המלצות, בעברית או באנגלית. סביר מאד להניח שבחלק ניכר מחוות הדעת יתייחסו לשאלת המיקום של בית המלון, ולקרבה שלו לתחבורה הציבורית או למוקדי העניין המרכזיים של ניו יורק.

מכאן נובע שאת הבחירה של מלון בניו יורק רצוי שתבצעו לאחר שאתם פחות או יותר יודעים מה תוכניות הטיול שלכם בעיר, מבחינת אזורים או אטרקציות נקודתיות. מומלץ להתחשב גם בשדה התעופה בו אתם נוחתים, ולבחור במלון הנמצא לא רחוק מדי משדה התעופה אליו אתם מגיעים (במיוחד בטיולים קצרים יחסית).

 

איך תרצו לשתף את זה?

מידע רלוונטי נוסף שאולי יעניין אותך:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן