חיפוש

מסלולי טיול מומלצים בניו יורק

מבחינת חלוקה לאזורים, ועם התחשבות במרחקים, הזמן האידאלי לשהות בעיר הוא בין שבוע לשבועיים, אלא אם כן אתם משלבים את הביקור בנסיעה לאזורים נוספים. אנו מביאים כאן כמה הצעות לימי טיול, ההצעות הן לימים עמוסים למדי, כך שלמשפחות עם ילדים, ולאוהבי הטיול הרגוע שווה לפצלם על פני יותר מיום אחד.

טיימס סקוור בלילה
טיימס סקוור בלילה

_____________

יום בטיימס סקוור ומסביב (עם מרחקים קצרים, מתאים ליום הנחיתה)

פתיחה מרשימה ביותר לביקור בניו יורק יכולה להיות הגעה לטיימס סקוור (Times Square). הגיעו למקום והקדישו זמן מה לתצפית על המקום והמתרחש בו, עד שתתרגלו לתזזית המתמדת. בקרו בחנויות של טויז-אר-אס (Toys R Us) ודיסני (Disney) שנמצאות במקום ותנו לילדים זמן להשתעשע, כשתתעייפו עברו לחנויות השוקולדים של M&M והרשיז (Hershey's) כדי להצטייד בקצת אנרגיה זמינה, ולמי שמטייל עם בני נוער אפשר לקחת אותם לאכול במסעדת Planet Hollywood ולתת להם להתחכך בזוהר. לאחר הפוגה, ואולי ארוחת צהריים, בלו את חציו השני של היום במוזיאון השעווה מדאם טוסו והצטלמו עם הדמויות המוכרות. תוכלו לקרוא עוד על אטרקציות במרכז העיר של מנהטן.

_____________

 

יום קניות ושעשועים לאורך השדרה החמישית (5th Avenue)

streets-of-new-york-5 השדרה החמישית ניו יורקהתחילו את היום בפינה הדרומית של הסנטרל פארק, וצעדו משם דרומה על השדרה החמישית המפורסמת כאשר אתם מבקרים בחנויות ובאתרים שמתאימים לטעמכם. אחרי כמה משחקי מחשב בחנות של אפל והצצה או אף קנייה של בגדים טרנדיים בחנות אברקרומבי הידועה, תגיעו למגדל טראמפ. קפצו פנימה לסיור קטן וממצה והמשיכו על השדרה, פנו מזרחה מעט לביקור במרכז סוני לטכנולוגיה. משם נחזור לשדרה החמישית ונמשיך לאורכה, נבקר בחנות השוקולד של לינדט, בחנות NBA  ובחנות אמריקן גירל. קתדרלת סיינט פטריק ומרכז רוקפלר יימצאו מעט מערבה ומזרחה מכם, מי שמעוניין יוכל לשלבם בסיור. משם הדרימו לאורך השדרה עד חנות הספרים ברנס-אנד-נובל בה שווה לערוך הפסקה נעימה, לאכול משהו, לתת לילדים לשחק ולהתרענן באזור המותאם להם כשאתם נהנים מכוס קפה סטארבקס. לאחר ההפסקה נמשיך לאורך השדרה עד האמפייר סטייס בילדינג, סביר להניח שנגיע בשעות הדמדומים, שעה מצוינת לעלות לתצפית קסומה על העיר מלמעלה. תוכלו לחזור מכאן למקום הלינה בנסיעת סאבוויי כשאתם נכנסים דרך תחנת גרנד סנטרל היפה.

מבט מבאטרי פארק על פסל החירות
מבט מבאטרי פארק על פסל החירות

_____________

הקצה הדרומי של העיר התחתית

אפשר להתחיל את היום בבאטרי פארק, שממנו תוכלו להפליג אל פסל החירות ואליס איילנד. אם אתם לא מעוניינים בהפלגה הארוכה והיקרה יחסית, הדרימו עוד קצת לנקודת היציאה של ההפלגות לסטטן איילנד, שם תעלו על מעבורת חינמית ממנה נשקף נופו של פסל החירות. כשתשובו תוכלו לאכול צהריים במסעדת Gigino at Wagner Park שעל הנהר. מכאן נערוך סיור רגלי, דרך אזור וולסטריט והבורסה, אל מרכז הסחר העולמי החדש ואתר ההנצחה גראונד זירו (החליטו מה מכל אלה תרצו לראות ולהראות לילדים, שלא ייבהלו מסיפור האסון). לאחר מכן תוכלו "להחליף תקליט" ולבקר ב-Nintendo World Store, בדרככם לביקור בשכונות צ'יינה טאון, ליטל איטלי והסוהו. תוכלו לקרוא עוד על אטרקציות בעיר התחתית של מנהטן.

_____________

יום בסנטרל פארק ובאחד המוזיאונים הגדולים (מטרופוליטן או מוזיאון תולדות הטבע)

הסנטראל פארק בלב גורדי השחקים
הסנטראל פארק בלב גורדי השחקים

כדאי אולי להתחיל באחד המוזיאונים הגדולים הללו, המטרופוליטאן או המוזיאון לתולדות הטבע, לפי העדפותיכם (שניהם צמודים לפארק), לשוטט בהם עד שמתעייפים, ואז לבלות את שארית היום בחיק נופיו המרגיעים של הסנטרל פארק. אפשר לבקר בגם בגן החיות של הפארק. תוכלו לקרוא עוד על אטרקציות בברוקלין.

_____________

יום בברוקלין

תוכלו להתחיל את היום מטיול על גשר ברוקלין, ו/או טיול לאורך הטיילת ברוקלין-הייטס, תמונות יפות של קו הרקיע מובטחות לכם בדרך. כשנגיע לצד של ברוקלין נמשיך אל מוזיאון התחבורה, ואחרי שנסתובב בו כשעתיים, נמשיך אל פארק פרוספקט (עם אופציה לביקור בגן החיות הקטן שבו) והגנים הבוטניים. כשאתם מתכננים יום זה שווה לבדוק אם שוק הפשפשים של ברוקלין פתוח באותו היום, כי הוא נמצא פחות או יותר בדרך לפארק. למי שיש עוד כוח, אפשר להמשיך למוזיאון הילדים של ברוקלין ולסיים את היום במשחק, כיף ולמידה.

_____________

 

יום בקוני איילנד (לונה פארק, רחצה ואקווריום)

הגיעו לקוני איילנד ותכננו פה יום שלם של מרגוע מחוץ לעיר הסואנת. תוכלו להתחיל בפארק השעשועים, להמשיך לטיול בטיילת עם רחצה, ולקנח באקווריום למפגש מרגש מקרוב עם חיות ים מדהימות.

לונה פארק בקוני איילנד
לונה פארק בקוני איילנד

 

 

איך תרצו לשתף את זה?

מידע רלוונטי נוסף שאולי יעניין אותך:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן